Älskar våren : )

Verkligen jätteskönt i lilla Malmö nu : ) Lördagen spenderade jag i Västra Hamnen med Gabriella, Emma, Olivia, en kycklingsallad och en daimtårta. Hade det jättemysigt, och satt i t-shirt utan att frysa. Me like. Hoppas att det fina vädret håller i sig tills Ines kommer hem, så hon får känna på lite svensk värme OCKSÅ, som kanske kan competa med den spanska :D. (okej, inte realistiskt)

Känner mig dock lite trängd av en sak. Vi, me and the I, MÅSTE hitta tid till att göra något innan det är dags för mig att åka den 30e. Men den 29e har jag matteprov, vilket juiförsej kommer gå åt helvete hur mycket jag än pluggar.. Så, då är det kanske inte lönt att antränga sig särskilt mycket? ... Okejdå tack bloggen, PROBLEM SOLVED.

Åh herregud, har en annan sak att säga också. Väldigt roande måste jag säga. Min kompis som går på vår lilla grannskola Petri har delat med sig lite skvaller om min enemy nummer ett. Så jävla kul att höra att hon inte är så perfekt som andra framställer henne. Hon har t o m ljugit för folk om certain things.. MWAHAHAHA. Det berättade jag dock inte om. Har lärt mig att man kan lyssna på andras skvaller utan att delge något själv ;D. Men iallafall; så himla skönt att höra det här, ni förstår inte..

Har fått höra i flera år nu att den här personen alltid gör allt rätt. Mm, jätteomoget av mig att ta åt mig och jämföra, men, ja, man kan väl inte alltid vara mogen? De senaste dagarna kanske det har varit väldigt mycket omogenheter, men jag ska skärpa mig. Promise!

Gud vilken osympatisk människa jag måste verka vara utifrån bloggläsares perspektiv. Gottar mig åt andras olycka medans jag blir arg när det går bra för dem. Usch, hemska mig ;D

xoxo ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0