Appropå ingenting..

Så har jag haft de konstigaste drömmarna om de mest random människorna jag kan tänka mig de senaste nätterna. Först var det om min systers pojkvän (hör hur fel det låter, så vill bara klargöra att Nej, det var inte en sådan dröm). Drömmen gick i stort sett ut på att jag, min syster och min mamma var hemma hos Daniel (han heter så) och kollade i hans kylskåp, där det bara fanns diverse juicepaket: hela kartonger med små festisförpackningar, stora flaskor med färsk apelsinjuice mm. Jag tänkte att jag drömde den drömmen pga att jag kvällen innan var så himla sugen på multivitaminjuicen vi alltid har hemma. Men varför juicen fanns i just Daniels kylskåp har jag ingen aning om.

Dröm nummer två drömde jag i natt. Där jobbade jag på Ica där jag fick ett samtal från min gamla klasskompis Sophie (som jag aldrig stod nära och absolut inte har någon kontakt med nu). Hon frågade iallafall om jag kunde ge henne en massa telefonnummer till diverse människor eftersom hennes simkort förstörts. Hur knäppt är inte det? Någon som är bra på att tyda drömmar? Höhö nej, vill inte ha en massa drömtydningar nu. Tror bestämt inte på sådant.

Nu ska jag sova, hoppas ni har det bra i Sverige, fastän att jag hört att ni har regn :)
Bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0