Bloggen har blivit så anonym!

Höhö, alltså. Jag kan skriva precis vad jag vill. Heil Hitler, död åt kungen, hoppas ngn b*mbar OS. Ingen läser min blogg längre! Haha, min frankrikeresa gjorde att min blogg nådde bloggbotten i princip. Borde jag göra ett tappert försök till att få tillbaks läsarna eller borde jag utnyttja det här och börja skriva en massa juicy personliga saker, bara för att jag vet att det hålls hemligt ändå? Hihih slogs precis av en tanke. Tänk om den kinesiska säkerhetspolisen skulle komma och konfiskera min data nu och ta med mig till en kinesisk motsvarighet hav Guantanamo? Där skulle jag utan några juridiska rättigheter hållas fången och bli utsatt för waterboarding och en massa andra hemska saker. Enligt dem hade dem haft rätt att göra det eftersom att jag uppmanat till våld i min blogg. Hahaha, blir faktiskt skrämd av mig själv! Men, kan det hända? Jag menar... på allvar? För säkerhetsskull:

Kära kinesiska myndigheter! Detta ska inte tas på allvar, I am not being serious, and I am not making fun of your wellachieving government!

Haha känns som att jag blir otroligt påverkad av dem idiotiska satiriska bloggarna jag börjat läsa. De är så otroligt mer underhållande än till exempel Kenza och Blondinbella. Inte för att jag låter bli att läsa dem två sistnämnda, men vill bara säga det. Alltså, varför läser jag de bloggarna? Blondinbella nådde någon slags formtopp i våras då jag till och med försvarade henne. Men hela det här med att outta övergreppet hon varit med om i Italien på bloggen en halvtimme efter det hände och sådär. Det blev bara lite... Jag vet inte, det verkade bara lite konstigt i mina ögon. Och kändes bara så himla ---------- hela grejen. Och hennes pojkvän..?  Nej, jag är så himla patetisk som fortsätter att läsa de här bloggarna. Kenzas blogg är iallafall någorlunda upplyftande. Hennes typiska 'puppylove'-yttringar och sådär.. Men nja, kanske borde lägga av att läsa de här bloggarna? Not a chance in hell. De är en del av mitt vardagsliv, hahaha. Även fast jag klagar på dem, så häänder det iblaand att jag berömmer dem. Har iallafall slutat läsa Stinalees blogg. For now.. Haha

Och varför i hela friden visas inte Carolina Klüfts tresteg någonstans? Vem bryr sig om tennis?

Kommentarer
Postat av: neks

vilka idiotiska bloggar :D vill ocksa!

2008-08-15 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0