Bonsoir mes amis :)

Tja! Sorry för det lagom deppiga blogginlägget som jag postade förut. I needed it. Eftermiddagen och kvällen har spenderats hos min kusin Eric (hans europeiska namn, nämner inte det andra pga eventuella fördomar. Hahaha, hemsk jag är), hans flickvän Aurelie och deras lilla dotter Alissa. Aurelie är verkligen jättetrevlig, kommer jättebra överens med henne. Idag fick jag reda på att hon är född -86, precis som min syster. Tycker det är så svårt att föreställa sig Alexandra (min syster) med en bebis. Att se henne som mamma. Haha, skrattar när jag tänker på det. Men herregud, tänk och få barn när man är 20? Det fick min mamma, och när hon var 25 fick hon sitt andra barn. Helt sjukt.. Det där ska inte bli min framtid.

Iallafall så ska jag hem till dem imorgon igen. Jag och Aurelie ska laga lasagne och lite så. Känns lagom cheesy, men det ska bli trevligt :). Som jag tidigare nämnt: ju mer tid jag spenderar borta ifrån den här lägenheten, desto lyckligare är jag. Så det blir min morgondag. Och fasen också.. Min faster är skyldig mig pengar som hon bad mig låna ut till min kusin förra veckan. Både kusinen och fastern verkar ha glömt bort det och jag skäms för mycket för att fråga om dem. Vad ska jag göra :P. Försöka hinta det, strunta i det (no way in hell egentligen) eller bara be om dem rakt ut? Känns så awkward hela grejen..

Anyway så får ni har det så bra! Njut av Sverige, för jag saknar faktiskt det un petit peu.. :) Pusshej
Angeliqua

Kommentarer
Postat av: Ini

FRAGA OM DEM! :D

2008-08-06 @ 02:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0