Gammal favoritfilm :)

Aah satte på tvn, och så ser jag att de visar 10 orsaker att hata dig på femman. Det var min absoluta favoritfilm någongång när jag var 11-12 år. Annorlunda att se den nu, Heath Ledger är ju med i den. Folk som känner mig är att jag är otroligt känslosam och gråter för det mesta, oavsett om jag är lycklig eller ledsen. Vill inte se Batman på bio, vet inte hur jag kommer reagera :P. Eftersom jag inte sett filmen så får ni ursäkta mina cyniska kommentarer som kan komma då och då om att Warnerbros försöker squeeze out varenda öre de kan få ur den här filmen och badar i pengar pga att en av skådespelarna dog under inspelningen. Har inte sett den, och visst kan det vara så att Ledger är helt alldeles otrolig i den, men jag vet inte.. Nej, jag ser ingen annan anledning till hysterin runt filmen än att den har sin grund i hans död. Sorry.. Kanske ändrar mig när jag sett den, och ja, kommer nog med all säkerhet göra det eftersom jag säkert kommer bli rörd till tårar många gånger om. Tror dock inte att det beror på hans skådespelarprestation, som dock alltid varit speciell. Varför skulle den vara annorlunda nu? Eller jo, han var ju extremt olycklig udner inspelningen och det är väl allmänt känt att artister jobbar bäst under dåliga förhållanden. Eller ja, nej. Jag vet inte. Återkommer när jag sett filmen, och ursäkta det osammanhängade inlägget. Läste om det nu och ser att det ser lite Kenza-inspirerat ut. Yey...

Nu slutar reklamen so I'm off för att gråta lite till..

Kommentarer
Postat av: ini

HAHAHA. jag fick ett skrattanfall när jag såg att det regnar.. vattenskidor yey

2008-08-23 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0