Hejsanhejsan :):)

Jag är superduperjättetrött, men även superduperjätteglad över att det är helg. Fick även tillbaks ekonomiprovet, och precis som jag trodde så gick det jättebra :). Fick alla rätt, woho :). Juiförsej var det skitmånga som fick alla rätt, men det spelar ingen roll. Är jättestolt över att jag lyckades få det utan att ens plugga. Verkar som att Magnus tjat paid off. Fick ju min första sjua nu, och ännu bättre, så var det Anders Carlsson (IB-rektorn) som rättade proven, så nu vet ju han hur vi 'ligger till'. Ahh, det är så skööönt när man får sin smarthet bekräftad.... Skojaaaaaaaaa, höhöh.

Annars så somnade jag i princip nästan på min svenskalektion idag. Jag var så satans trött, och fick sitta och tvinga mig själv att fortsätta titta på läraren och nicka igenstämmande. Vill ju inte såra personen som bara försöker lära en saker liksom.. Och dessutom sätter betyg på mig.

Ikväll blir det filmkväll hemma hos Ines. Guuud, vad vi måste beställa pizza, är så himla sugen. Men det blir senare, ska kolla på lite tv nu. Gör aldrig det längre, och konstigt nog saknar jag det. Innan var jag värsta tvfreaket, nu kollar jag knappt några timmar i veckan. Detta är ju juiförsej bra, men ändå, det var ett bra sätt att slappna av på. Nu blir jag oftast bara ännu mer stressad om jag sitter och glor på tv i åratal.

Ha en trevlig fredag, vet inte om jag bloggar innan jag går, får se :). Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0