Hemma i kära Malmö :)

Sådärja, det var den månaden i Paris. Nu sitter jag hemma här i mitt jättestökiga rum vid min fina dator och lyssnar på min musik och väntar på att någon ska närma sig en dator för att kommunicera med mig. Haha, nej skojar. Men herregud, jag sov ingenting inatt så om det här inlägget är lite konstigt eller så, så beror det på det. Sov två timmar på planet och fick nackspärr, yey! Men ja, försöker hålla mig vaken nu på dagen för the greater good. Kommer ju somna jättetidigt ikväll om jag klarar av det vilket kommer innebära att jag kan vakna i tid imorgon och komma in i rätt tidsrytm inför skolan (puh). Börjar om en vecka. Vet förresten inte när eller var jag ska då på måndag. Vi har inte fått någon information alls så det lär ju bli intressant. Duktigt Borgarskolan, verkligen :P. Haha och vet ni vad? Min styvbror börjar skolan idag! Stackaren går på cybergymnasiet och de har betydligt kortare lov än vi har, fast går ju juiförsej bara halva dagar hela skolåret. Men ja, han är i skolan nu.. Sjukt kul.

 Bild från den underbaraste staden av dem alla
(lägg märke till stjärnorna; Sarkozy skyltar stolt med ordförandeskapet överallt)


Bildinlägg kommer in så småningom, nu ska jag lägga mig i badkaret, sen fixa något till lunch och efter det stationera mig vid teven resten av dagen. Så himla skönt att vara hemma faktiskt, känner mig alldeles fri. Kan göra vad jag vill när jag vill. Love it. Ha en trevlig måndag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0