Honeys!

Vet ni vad jag åstadkommit ikväll? Av allt jag planerat? Ingenting! Haha, och det har varit så himla skööönt! Imorgon slutar jag två, så får skynda mig hem då och fixa med grejer. Alex och jag jobbar på en "hemlig grej" till bröllopet med. Hihihihihi, jag är så hemlig nuförtiden. När blev jag personen som kunde låta blir att typ.. skvallra? Är stolt över mig själv, och första målet är väl att lyckas med att inte förstöra något som har med den stora överraskningen på lördag att göra. Tänk om personen ifråga mycket lägligt hade hittat min blogg nu? Hahaha, herregud. (Det där var ett jättenervös herregud, för liksom, tänk så skulle det hända? Har hur många inlägg som helst när jag nämner det).

Iallafall klockan 16.30 kommer X hit för att fixa med saker till på lördag, och sen ska jag ut med Ines på malmöfestivalen. Två dagar kvar nu, får åka ner båda de här dagarna för jag har varit så himla opepp hela festivalveckan och knappt varit där. Bara typ promenerat igenom, köpt något att äta och sen fått nog. I haven't been feelin' it, liksom :P. Känns som att jag har så mycket att berätta, men vill inte sätta igång för då får ni ett sådant där maratoninlägg. Fast nu ska jag sova. Mhm, klockan är 21.57 och jag vet inte hur jag lyckats bli så här trött med tanke på att jag inte gjort något. Å andra sidan blir jag alltid trött av att göra ingenting. Men skööönt är det ändå :D. Varför börjar jag alltid babbla efter att jag försökt säga hejdå i bloggen? Sjukt alltså. Hur ofta som helst får jag ta bort hejdå:et och flytta ner det.. Nu babblar jag igen, men det är väl därför alla älskar mig? Mohahaha. Nej, I'm off to bed, pusspuss!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0