Lördag

Hejhej :). Gud, vad jag har fått en massa gjort idag. Sov hos Ines igår, orkade inte åka hem efter vår någorlunda misslyckade filmkväll. Med misslyckad menar jag inte att vi hade tråkigt, utan att vi aldrig kom till att sätta på filmen. Jag, Ines och de andra uppehöll oss med en massa skvaller och så istället. Men det är så det ska va! :). Och sen slocknade jag i stort sett astidigt, men det var verkligen jätteskönt. Åkte den långa bussresan från Oxie in till stan tidigt imorse och spenderade dagen där med mamma (aka bridezilla). Nej, skämtar, hon är inte så hemsk. Bara liiite sådär halvhispig då och då.. Vi sprang iallafall Malmö runt för att hitta rätt papper till fest och vigselprogram osv, och fick lyckligtvis en massa gjort.. När vi väl kom hem så var det bara dags att sätta igång med programmen på riktigt, which I did. Blev färdig med vigselprogrammet och är i stort sett ÄNTLIGEN färdig med festprogrammet nu med. Måste dock sätta in ytterligare några snapsvisor, eller "allsångslåtar" som mamma insisterar på att kalla dem. Gör väl det imorgonbitti medan jag ältar min lördag som försvann i mammas bröllopsförberedelser. Nej, nu är jag trött på att sitta framför datorskärmen. Har fan suttit här och hållit på sen typ halvfem-fem i eftermiddags. I need my bed. Hoppas alla haft en trevlig lördagskväll och inte spenderat den som jag, haha. Pusshej

Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0