Nejnejnej

Fade away med Håkan Hellström är inte bra. Inte bra. Den är ju rent ut sagt dålig. Visst, det är jättesött när Håkan börjar sjunga lite sådär halvsvengelskt (eller helt), men nej. Nej, vad fasen tänkte han :P? Vet att ingen i hela världen bryr sig om det här inlägget men när den här låten kom igång i mediaplayern tänkte jag något i stil med "Vad fan är det här?" och när jag sedan hörde Håkans röst där någonstans i refrängen eller vad det är, blev jag helt.. Stunned typ. Jaja, även den bäste gör misstag. Men tycker någon om den här låten? Det är vad jag vill veta. Ska bannemej ta och läsa lite youtube-kommentarer, haha. Det är verkligen illa när man anser sig ha tid till att, på grund av ren nyfikenhet också, gå in och läsa kommentarerna på en youtube video. Ännu mer illa när man egentligen inte har tiden men gör det ändå. Och i den kategorin ligger jag. :)  Ha det så trevligt där ute i sommarregnet!



Update: Inga träffar på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0