SKIT

Skrev precis ett aslångt inlägg om att jag fått mitt skolschema och så, också försvann ALLT när jag trycket på förhandsgranska. Och sen kunde jag inte gå tillbaka till förhandsgranska och åååååhhhhhhhh. Kortfattat så skrev jag att min schema, som jag precis fått, är sådär. Har en jävla 80 minuters TOK-lektion på onsdagar som gör att jag slutar 16.20. Skit också.. Men ja, kan ju inte skriva om hela inlägget och speciellt inte när jag är så här trött. Här är schemat iallafall:



Mina lektioner (utan TOKn, eftersom jag inte insett hur det låg till än när jag satt och highlighta [och ja mm, jag vet, sjukt IB att ens sitta och göra så under ens sista sommarlovsvecka]) är gråa. Inte för att det är intressant för er, men ja, känner för att ha det här ;). Jaja, nu ska jag verkligen sova, är så jädrans trött alltså.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hallå där!



Vill du höras och synas?

Delta i min tävligen om att bli veckans

blogg och få en alldeles egen ikon för

din blogg, låter inte det lockade? Skynda skynda!

-> http://rebeccaasv.blogg.se/2008/august/vill-du-bli-veckans-blogg-nr-4.html#comment



Kram

2008-08-13 @ 02:12:43
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0