Tisdag

Tjosanhoppsan! Somnade äntligen vid nio-tio ungefär igår efter (räknar) trettiofyra vakna timmar. Ändå vaknade jag klockan tio idag och fick tvinga mig att ligga kvar och försöka sova. Steg upp vid tolv och gick ner och åt frukost medan jag var inne på mammas laptop. Och sen har jag inte flyttat mig, utan frukostgrejerna står kvar här brevid :P. Haha jag är såå lat! Idag så kommer först Bella hem till mig och sedan ikväll ska vi gå på bio. På grund av behov av uppmuntring kan det hända att vi ser Sex and the city igen (shame on us), haha. Såg den med Ines i Paris, och den var så hiiiimla bra! Jag och Ines blev helt betagna i den, och det har Bella också blivit. Så förmodligen ser vi den igen :P, eller så blir det The dark knight, men känner inte alls för att se den. Det om något skulle INTE vara uppmuntrande. Vi får se hur vi gör helt enkelt. Kom dock på att jag bara har Euro i plånboken och inga pengar på kontot. Forex kommer ju inte vara öppet ikväll, och knappast att jag åker in nu enbart för att växla pengar. Hoppas mamma lånar mig pengar så länge.. Det gör hon, för min mamma är så snäll :)

Nu ska jag in i duschen och försöka städa undan lite i mitt rum. Men det känns helt jäkla omöjligt, har ingenstans att lägga grejorna.. Så himla frustrerande så det inte är klokt! Jaja, ha det så bra :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0