Tisdag

Allmänt trött dag idag i skolan. Började 10.25 vilket var störtskönt, dock har jag inte varit piggare för det. Somnade jättesent, vaknade jättesent, hann inte äta frukost, fick ta en snabbdusch. Fick varken lov att äta min medhavda frukost eller dricka mitt kaffe på engelskan, så om inte annat så säger väl det allt? Engelskaläraren fick en plötslig idé om att vi inte fick lov att äta på lektionerna, vilket vi enligt reglerna inte får, men som alla lärare brukar låta oss eftersom elever som äter på lektionen gör det för att de senare ska kunna hänga med med ett normalt blodsockervärde. Men nej, engelskaläraren var inte på något bra humör idag och det var inte jag heller, så det krockade väl lite.

Efter det var det lång håla som vanligt, sedan en fullkomligt meningslös franskalektion, och sen pallrade jag mig sakta men säkert hemåt. Åhh, jag är så trött, vill bara sova. Har ekonomiprov på torsdag, efter TRE ekonomilektioner bara.. Yey?

Måste dammsuga med :/. Nej usch, vill verkligen bara sova så att jag kan komma igen starkt imorgon. Onsdagar är ju min värsta dag i veckan, börjar 8.15 och slutar 16.20, och inför en sådan dag skulle det verkligen behövts lite ordentlig sömn. Eller mycket. Nej, nu ska jag sätta igång. Nu, medan jag skriver, så stinker mitt rum av skrivarbläck eftersom jag sitter och skriver ut de där motbjudande vinetiketterna som jag gjorde färdiga igårkväll. Sedan ska jag klistra på alla dem, drygt 60 st, och efter det väntar svenskaläxan innan jag börjar med ekonomin litegrann innan jag går och lägger mig. Och ja, nämnde jag att mitt rum behöver dammsugas? Ha en trevlig tisdag vänner :)

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: ini

lycka till viennen! (L)

2008-08-26 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0