Tjosan!

Höhö ja, mitt flyg går om sex timmar, ska vakna om tre timmar och åka om fyra timmar. Problemet är bara att jag inte somnat vid den här tiden på ett bra tag. Igår gick jag och la mig ett men kunde inte sova förrän halvfem. Imorgon (eller idag) ska jag ju iallafall få sova i min egen säng! Usch, det var jättesorgligt att säga hejdå till alla idag, främst till Aurèlie. Samtidigt vill jag ju hem till mitt liv i Sverige, men kommer sakna henne jättemycket och hoppas verkligen att allt löser sig för henne och hennes lilla dotter. Men ja, nu ska jag gå och lägga mig i bäddsoffan i några timmar. Bloggar från min älsklingsdator där hemma imorgon eftermiddag! France va me manquer. Au revoir!

angepange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0