Tjosanhoppsan, så var det igång!

Har mitt första prov imorgon.

Ekonomi, inte så svårt tror jag. Men vill bara poängtera hur konstigt det känns att på mindre än 14 dagar ha gått från att slappa varje dag till att sitta och plugga till ett prov. Det är så förvirrande för kroppen så det inte är klokt, jag är fortfarande inte med i svängarna när det gäller att sova och vakna i tid. Idag somnade jag på bussen på väg hem och vaknade med öppen mun. P i n s a m t. Själv hatar jag när folk somnar på bussen, det ser så ofräscht ut. Men där satt jag.. Sovandes.. Med munnen öppen :/. Hoppas ingen kände igen mig.

Time to start studying litegrann, innan det förhoppningsvis blir lite sömn. Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0