Tjosanhoppsan!

Är konstigt nog på bra humör efter min första skoldag? There's a first for everything antar jag :). Hihi, idag var det egentligen bara upprop, ingen riktig skoldag. Men imorgon så kör det igång ordentligt med lektioner och så. Så himla konstigt att bara bli knuffad in i verkligheten sådär. Har dock inte matte imorgon, för min allra första lektion på det riktiga IB är inställd! Haha, I'm off to a good start!

Imorse så träffade jag några tjejkompisar från kära PrIBa och gick och tog en frukostfika. Jättetrevligt var det, med en massa skvaller som vanligt. Och sommarsnack, och skolsnack, och tjejsnack och ja, bara en massa snack helt enkelt. Men det var kul att samlas allihop igen, och speciellt att träffa några som man inte träffat sen på skolavslutningen. Sen hade vi iallafall upprop kl 12, vilket var "refreshing". Så himla konstigt att vara tillbaks! Efter skolan gick jag litegrann på festivalen med Bella och Kim. Hihi, träffade en gammal engelsklärare som drog upp mitt humör ännu mer. Hade honom bara i typ några månader i åttan, men när jag gick förbi honom så log han och hälsade jätteglatt. Fattade först inte vem det var, men blev jätteglad iallafall. Jag blev helt rörd och tänkte väl något i stil med "Oh my gooood, he remebered me!!!!", hahaha.

Sedan träffade jag en gammal klasskamrat, vars intentions jag inte riktigt kunde placera? Tänker inte skriva om det här, men allt tolkades liite konstigt från mitt håll? Anyway, mitt glada humör är intakt och ska kanske in till Tingsek senare ikväll. Så himla mysig han är! Lyssnar egentligen bara på typ tre låtar, men det är bara för att jag inte stött på fler. Rekommenderar honom starkt :)

Och förresten, wtf? Vad är det för en ful kille på framsidan av malmös skolkalender? Vad var tanken egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0