Depp.

Ojojoj, vad jag är trött. Hela kroppen bara skriker av trötthet.

Har 170 ord för mycket i min IA, det MÅSTE ner, finns inga alternativ. Har redan benat bort 130 ord, hade 300 ord för mycket från början. Seriöst, jag orkar inte med den här satans grejen. Hur det än går så ska det bli så himla skönt att get this of my hands på måndag. Uschijamej vad mycket energi den tar.

Har hela söndagen på mig att få bort de här 170 orden. Men hur ska jag göra det? Det funkar liksom inte att säga allt jag behöver säga med ett mindre antal ord. Hur i helvete ska man göra en ingående analys av en ekonomisk artikel och koppla den till ekonomiska koncept samtidigt som man kopplar den till verkliga händelser på 750 ord? Inklusive alla labels på ens diagram? Varenda satans nummer på varje axel räknas med. Det gååår helt enkelt inte.

Och mamma har hela sin jäkla bekantskapskrets här på fest ikväll. Kunde hon valt ett sämre tillfälle? Jag behöver tyyyystnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0