Ett upp-piggande inlägg åt mig själv.

Finns det något finare än Håkan Hellströms mellansnack emellan hans låtar? I början av cd-versionen av Fairytale of New York säger han:
Tack så mycket. Tack för danserna. Tack för tårarna på kinderna och stjärnorna på himlarna. Jag undrar varför det inte snöar längre kring jul förresten. Som jag minns så var det alltid snö på julafton och sånt därnt. Men det kanske är en efterkonstruktion. Men det spelar kanske inte så stor roll egentligen. Inte så länge man har Fairytale of New York, och Plura Jonsson.

Han är bara så himla speciell. En speciell person, på alla sätt och vis. Det är så charmigt, man kan liksom inte sätta fingret på vad det är man fastnar för. Titta på det här . Jag säger ju det, he's special.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0