Kan inte sova..

Vill ni veta varför? Jo, för att jag fick för mig att jag skulle titta hur det såg ut i Malmö konserthus (har inte vart där inne sedan jag var typ fem år), där jag och Ines ska se Håkan i februari. Mm, vi har fått platser längst fram, och jag tänkte kolla hur nära scenen första raden var.. Mm, och det jag insåg fick mig att typ spy, bara för att jag blev så uppspelt. Jag försöker förutse hur jag kommer att reagera, och hur det kommer kännas. Säger bara det här: jag ska inte äta innan, för när jag blir nervös brukar jag liksom inte kunna behålla maten (förlåt för informationen). Förstår ni, att personen vars låtar jag lyssnat på varenda dag, satt mig in i varenda dag, drömt mig bort i varenda dag, den personen kommer vara högst två meter ifrån mig. Två meter? Det är närmare än avståndet emellan min säng och mitt skrivbord inne i mitt rum. Jag.. Kommer att sitta på första raden i Malmö Konserthus tillsammans med min bästa vän. Och vi kommer få lyssna på de finaste låtarna som någonsin gjorts. It is freaking me out. Titta på avståndet emellan scenen och första raden. Det är nästan obefintligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0