Kan skymta ljuset i tunneln ;)

Börjar kännas som att jag är väldigt nära att bli färdig med att fixa ordgränsen nu, hehe. Har bestämt mig för att inte skippa något ämne helt, utan istället ta ett visst antal ord från olika stycken. Ska ta bort 24 ord från inledningen, 48 ord från ett annat stycke, och 24 ord från ett tredje. Då klarar jag det :). Titta på min IA, ser den inte fin ut?

internal assessment

Kan inte fatta att det jag ändå jobbat på i veckor bara består av tre fjuttiga (visserligen fina) sidor. Inte ens det. För klarar jag the word limit så är det bara lite mer än två sidor. Gud vad skönt det ska bli att slippa det här! Och vad skönt för folk som läser bloggen att slippa läsa om det här, haha ;). Nu ska jag fortsätta så jag kan bli klar någon gång, wiho :). Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0