Lite julsnack så här på nyårsafton

Hejsan kära blogg! Tror jag råkat glömma bort bloggskrivandet mitt i allt klappöppnande och julmatsätande, men nu är jag tillbaks så här sista dagen på året :). Min julafton var jättemysig och började som vanligt med gröt vid köksbordet tillsammans med hela familjen (minus styvbror). Jag fick mandeln, jag fick mandeln, jag fick mandeln :D. Med den vann jag den äckligaste chokladen någonsin, som jag btw ännu inte lyckats äta upp, usch, haha. Men det är ju själva vinsten som räknas, inte priset ellerhur? Iallafall så bar det sedan av till min moster i Östra Grevie, där vi som vanligt firade med Kalle Anka-tittande, julbord och en massa annat onyttigt och en massa julklappar. Vid tio åkte vi hem till oss igen för att öppna våra egna (inom familjen då) julklappar. Jag fick min ipod, wihi, och en massa annat fint med :), bland annat en parfym som jag velat ha så himla länge, en jättefet halsduk och en massa välbehövda presentkort. Blev jätteglad och jättenöjd med allt, och mina julklappar mottogs jättebra av de andra med, alla blev supernöjda. Det är nästan mer spännande att se andra öppna paket de fått av en än att själv öppna paket, tycker ni inte? Jaja, det var min julafton, och vi var nog inte klara förrän vid halvtvå!

Dagen efter hade vi julklappsspel här hemma hela familjen och Ines och Daniel, jättekul som vanligt, nästa år får vi nog filma det för alla blir så himla tävlingsinriktade och ja, aggressiva, att man nästan trillar av stolen av skratt. Mellandagarna har väl varit en blandning av sömn, shopping och såklart en massa god mat, precis som det ska va :). Bilder från min jul och mitt lov kommer upp så fort min webbläsare slutat klydda :). Lista över 2008 ska väl också komma upp idag! Nu ska jag ta och städa undan lite här, pusshej! Och ifall vi mot förmodan inte hörs mer idag, gott nytt år!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0