Njae.

Är äckligt stressad just nu. Igen. Men nu är det bara en vecka kvar, verkligen. Om en vecka så har jag i princip lov. Usch, jag gillar inte IB, gör verkligen inte det :(. Innan lovet är det ändå en massa ekonomi att göra. Vill så gärna göra bra ifrån mig, hur kan jag ha så svårt för det? Sjukt. Åh, hatar deeeet. Och hatar min lärare :(. Vill bara gnälla tillräckligt mycket för att någon ska säga till mig att jag kan låta bli att göra allt det jag måste göra :P, haha. Palla behöva ta sådant här ansvar när man är sjutton år? Ofta att jag ska behöva stå ut med det här när jag inte ens kan köra bil eller gå in på systembolaget? aåHHH skolklaaag, i know. Men orkar inte mer. Jag behöver sömn och lugn och ro. Inte en IA-inlämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0