Oh-my-god

Alla mina mejl på skolmejlen är försvunna, jag fattar ingenting. Fuckfuckfuck, så satans störigt. Jag hade saker sparade där som jag inte sparat någon annanstans, bilagor som jag inte laddat ner till datorn och sånt! Blir skitorolig över FNMB-grejerna, jag hoppas VERKLIGEN att de andra har sakerna sparade. Wtf, men det är inte mitt fel, fattar liksom inte. Men oh my god, panik. Förhoppningsvis är inget "förlorat" om man säger så. Allt ska ju finnas hos bella och emma och company. Men usch, hatar sådant här, hade ju asgamla mejl där, minnen liksom. Dessutom är jag rädd att någon ska komma och säga typ "amen, du har ju inte skickat det till mig" och så har jag inga bevis på att jag faktiskt gjort det. FUCK. FNMB-breven. FUUUUCK vad jag hoppas att jag skickade dem vidare till bella.

Nu kom jag helt av mig, måste sätta igång med ekonomin, som som tur är finns kvar i en annan mapp på pedneten. Tacka satan över att jag inte brukar spara mina grejer som andra gör, bara på mejlen. Jaja, IA it is. Ska sitta med den till sju ungefär. Då ska jag hoppa i badkaret och börja göra mig i ordning, för sedan kommer ines och så åker vi vidare in till någon fest wherever det nu var. Ha en trevlig fredagslussevaka people :)! (känns asweird att det är på en fredag så att man inte har skola dagen efter)

Angeliqua

PS. Svenskauppsatsen gick okej, inte lysande. Kan hända att jag får en femma, vilket suuuger. Menmen, har måndag på mig att skriva det jag inte hann med idag iallafall. Hade matteprov också, vilket kändes bättre, i think. Hihi, jaja puss! :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0