Tisdag

Tjosanhoppsan! Gissa vad jag ska göra idag? You guessed it. PluggpluggochPLUGG inför environmental-provet imorgon. Det är egentligen inte så svårt, bara jobbigt att komma ihåg allt för vi har liksom prov på allt vi gjort på hela terminen. Menmen, tror nog att det ska gå bra. Fast just nu tror jag att allt ska gå bra, för jag fick tillbaks min engelskauppsats idag, och jag fick en sjua! I got a seeeeeeeven. Och jag som typ haft ångest över den i över två veckor?!?! Jag visste ju att vissa delar var bra, så att jag iallafall skulle klara sex-gränsen, men en sjuaaaa?! Whoohohohohooh så jäkla skönt. Jag äger väl helt enkelt på engelska, finns väl inget annat sätt att säga det på, eller? Hahaha. Snälla, vem bryr sig egentligen om internal (höhö), hatar ekonomi, tråkigaste ämnet någonsin. Tänker inte låta det helvetesämnet dra ner mig, hahaha. Kan inte fatta att jag gått och haft ångest över den här uppsatsen i evigheter nu! Det gäller egentligen bara att vara påhittig när det gäller idéer och använda ett bra språk för att få bra betyg i A2. Så satans skööööönt! Jaa, grattis till miiig! Och grattis till min storasyster Tina som fyller år idag, hihi, inte för att hon läser min blogg, men ändå. Och till Britney Spears som också fyller år (haha). Och till Ines som typ aced hennes ekonomiprov, (hon är väl lite mer skillad än mig på det området) graattttis! Wellwell, vi hörs väl senare, puss!

Angeliqua


Kommentarer
Postat av: Ini

vadå på det området, i own you :D:D

2008-12-02 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0