Är i Paris :)

Bonjour mes amis ;). Hihi, sitter hemma vid min pappas laptop nu. Det har varit en massa datakillar här hela dagen och fixat internetanslutningsgrejen :P. Så nu har vi internet! Igår så var vi hos min kusin, hans flickvän och deras lilla dotter (sjukt söt unge) hela eftermiddagen, och på kvällen åkte vi in till Paris och promenerade litegrann. Idag så ska vi till min faster Yvette och sedan ska vi nog in till Paris och äta på vår favoritrestaurang nummer ett: en italiensk restaurang på Bastille. Gud vad jag älskar den här staden! Iallafall, här var en snabb uppdatering på vad jag gjort sen jag kom. Hoppas ni har det trevligt hemma i Sverige! Puss
Angeliqua

PS. Kommer sätta in bilder efterhand som jag tar dem :) DS.

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Fin blogg ^^

2008-07-12 @ 15:01:46
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Inzo fo shinzo

Jag saknar dig jattemycket!

2008-07-16 @ 10:43:56
Postat av: Daniel

Låter trevligt, ät för min del oxå.

Å tack för den värmande kommentaren på ett av de mest känsliga inlägg nånsin.

2008-07-16 @ 18:15:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0