Bildinlägg

1.  2.(nej jag är inte den som brukar ha outfits, but its my birthday) 3.  
4. 5. 6.  
7.  8.  9.
10.11.12.
13.14.15.


1. Min kamera <3
2. Middagsklar: Svart pencilskirt med gult linne (ursäkta den smuutsiga spegeln)
3. Mamma matchade mig i gult
4. Syster var superstressad, så vi fick köra henne till jobbet
5. Hos Robbans föräldrar: Styvbror André till höger och hans kusin till vänster
6. Hos Robbans föräldrar: God mat
7. Borgarlärjunge+en av de överenergiska sjuåringarna
8. Fin bild som jag lyckades ta i Klagshamn
9. Försöker få en bild på mig+fin bakgrund, misslyckas dock
10. At Vespa: Anais och Märta
11. At Vespa: Bellwelika
12. At Vespa: Anais insisterar på att fota utan blixt ->resultat
13. At Vespa: Märta är glaaad
14. At Vespa: And so am I, här med efterrätten
15. Efter spring i regn, såg vi ut såhär. Vet inte vad som var roligast: Min min eller hennes svettfläckar på axlarna. Lutar åt fläckarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0