C'est magnifique :)

Oui oui, c'est vraiment magnifique ici. Nous aimerons Paris ;D. Haha kidding, som att jag skulle vara tillräckligt duktig för att kunna blogga på franska.

Är i Paris med inipini nu! Vi har haft det jättetrevligt, och har storslagna planer (med olika människor) inför helgen. Vi försöker bestämma vilka vi ska ditcha och vilka vi behåller.. Svårt val liksom, det kan ju faktiskt avgöra hur resten av semestern ter sig, am I not right? ;D haha. Förutom småtjafs med pappa har vi haft det jättebra! Idag ska vi hälsa på min faster och mina kusiner, vars hus vi sedan ska passa i två veckor. Haha, det lär bli intressant eftersom det är en av de här kusinerna som jag och Ines uttsatte för ett av våra pranks för två år sedan ungefär.

Det var precis efter Dominikanska Republiken 2006 (där vi var tillsammans med den här kusinen och hans familj), när jag kommit hem till Sverige. Vi satt och hade tråkigt och bestämde oss för att Ines skulle adda min kusin Lucas på msn. And so she did. Vi skrev typ jätteflörtiga saker till honom och sa att Ines var en tjej från Tyskland som hette Maria som varit på Dominikanska Republiken tillsammans med oss. Att hon var jätteintresserad av honom och sådär. Hehe, vi var pure evil för några år sedan :P. Iallafall så pratade de (vi, för jag satt ju brevid) i typ två veckor. En dag så addade en, vad Ines kallade, "annan fransman som hette Brian" henne. Det visar sig att det är Lucas bror, min andra kusin Brian, som sett en snygg tjej på lillebroderns msn och lagt till Ines (eller Maria..). Så då pratar vi med Brian precis som vi tidigare gjort med Lucas ett tag. En dag kom Lucas in på msn och frågade alldeles ledsen om någon som hette Brian addat henne. Ja, sa vi, och han svarade "Ohhnoooo, stupid brother!!". Fy vad kul vi tyckte det här var, och det är fortfarande roligt egentligen, även om man idag skäms ganska mycket för hur man var då. Hahaha herregud. Men efter det tog vi bort och blockerade dem. And that's the end of this story ;) ....

.... Trodde vi. Tänk om han kommer ihåg den här tjejen Maria? För idag kommer ju Ines hem till dem.. Mhm, som sagt, så lär det bli vääldigt intressant. Jag uppdaterar er om händelseförloppet, lovar! :D Wish me (us) luck!
Pusss

Angeliqua 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj Paris av alla ställen. Ha det jättekul nu. Hälsningar från Finska skärgården! ;o)

2008-07-24 @ 17:50:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0