En vecka till så :)

Hihi, åker till Paris på torsdag nästa vecka :). Är så himla glad, längtar jättemkt! Kom dock precis på hur fullspäckat mitt schema blivit på veckan som kommer. Jag hade inte känt att särskilt mycket tid gick åt om det inte hade varit för att man vaknar så himla sent varje dag. Här kommer veckan kort men koncis:

Imorgon, torsdag ska jag lämna in min brudtärneklänning (visar som sagt den sen) hos en sömmerska. På kvällen ska jag gå på bio med min syster. Fredag så har vi ny brudtärneträff på stan där vi ska gå på klänningsjakt åt dem som ännu inte hittat sina klänningar, mycket trevligt :). Efteråt så ska jag hem till min American friend och fira 4th of July som den trogna amerikaälskaren jag är (känn ironin), men det ska bli jättetrevligt, och det är alltid kul med nya grejer! Lördag så har jag familjekalas hela dagen. På söndag fyller jag 17 och firar dagen med att gå ut och äta (blir ngt mer sen i höst när folk kommit hem). På måndag ska jag träffa min barndomskompis Anaïs. Har inte träffat henne på jättelänge så det ska verkligen bli kul :). På tisdag ska jag shoppa de sista sakerna inför Paris-resan. (Yey!). På onsdag ska jag på teater med hela familjen, och på torsdag bär det av mot Paris :). Åhh, längtar så! Kan inte föreställa mig att vara borta en hel månad just nu, det var så längesen sist. Plus att det är mycket nytt med att vara där det här året eftersom min pappa faktiskt bor där nu. Och så ska vi ju ut till kusten :). Ska bli jättekul!

Nu ska jag fösöka sova! Puss
Angeliqua

Kommentarer
Postat av: Natasha

Åh, vad kul! Vill också åka till paris nån gång..

2008-07-03 @ 14:38:48
URL: http://natasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0