God eftermiddag!

Helloo. Födelsedagen i korthet:

Klockan elva väckte mamma, Robban, Alexandra och min kusin Dennis mig med sång och presenter. Såå glad blev jag :). Fick förutom den fina skönsången även en kamera och pengar. Klockan tre var vi bjudna till middag hos Roberts föräldrar, så där var vi till sex. Träffade förutom två små överenergiska flickor (typ 7 och 10 år) även en tjej som ska börja på Borgar nu i höst. Hon var jättenervös, och konstigt nog så kan jag erkänna att jag av alla människor som alltid är nervös, inte var nervös på samma sätt som henne. Hon ska gå Natur (puh!), men hade tänkt över att börja på IB. Dock så kände hon att hon behövde gå en svensk linje, så Natur blev det. Well, best of luck, vi ses väl i höst! :)

Vi kom väl hem därifrån vid halvsju, då gjorde jag mig iordning för att träffa några vänner på Vespa. Hade lite problem med att hinna dit i tid, men efter lite övertalning så körde Robert mig, höhöh. Anyway, vi hade det jättetrevligt! Satt väl där till lite efter de stängde. Vi blev typ utkörda av den sura servitrisen som hade vårt bord hela kvällen. Kändes som att kvällen avslutades lite för tidigt, så vi följde med Märta hem till hennes kompis lägenhet där hon skulle hämta post+vattna blommor. På vägen dit började det ösregna, ni som var i Malmö vet hur mkt, så vi sprang barfota igenom halva Malmö i ösregnet. Very refreshing ;). Anyway, väl där (dygnsura) tog vi några födelsedagsshotar och fortsatte snacka. Jättebra slut på en jättebra födelsedag! Tack för en underbar dag :)

[Bilder kommer i nästa inlägg]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0