Happy 4th! :)



Hihi, idag har jag varit hos my american friend Gabriella och firat USAs nationaldag för första gången i hela mitt liv. Mycket trevligt var det :). ilöööööveamerica, Oh, say can you see, by the dawn's early light. Haha nej. Än en gång: känn ironin.

Fast trevligt var det och familjen Es enda riktiga amerikan, lillasystern Isa 6 år (den enda som faktiskt föddes i USA), bjöd på ordentligt med underhållning ;). Jättesöt är hon. Haha första gången jag träffade henne så presenterade hon sig i stort sett så här: Hej, jag heter Isa. Jag är född i USA. Jag kan prata engelska. Hon är så himla gullig.

Iallafall, kom väl hem för drygt en timme sen och ska väl försöka få lite sömn nu. Familjekalas imorgon :) För mig :D
Men happy 4th!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hehe :)

Jag jobbar för en tidning, så det är därför :)

2008-07-05 @ 13:36:17
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0