Idag "fyller jag år"! :)

Hihi, idag firar jag min födelsedag med släkten :). Jättetrevligt ska det bli. Vi ska grilla och äta jordgubbstårta och en massa annat onyttigt. En massa små kusiner kommer, så jag får väl agera babysitter med. Fast det gör inget när det handlar om sådana underbara barn som dem! Fast två av dem har kommit upp i trotsåldern, de fyller fyra i år. Wiho, inte det roligaste kan jag säga. En annan har precis kommit ur den och är hur söt som helst, men han vill inte få "tjejbaciller". Haha, anyway, ska bli trevligt att träffa dem igen! Och lilla underbara tvååriga Emma! Hon är så himla söt. Ska fota idag (med mobilen dock tror jag, för de vägrar ge mig ngn present i förväg [kameran ni vet]), så det kommer väl upp bilder ikväll eller imorgon.

Imorgon fyller jag ju år på riktigt, och vi ska först till Robbans föräldrar för att äta middag (inte för att fira mig dock :/). Sedan på kvällen ska jag ut med några tjejkompisar och äta (igen). Och så ska jag fira att jag bara är ett år ifrån att kunna beställa in drinkar! 6 juli 2009, då jäklar ;). Och 6 juli 2011 hittar ni mig inne på svenska Systembolaget för no matter where in the world I live, så ska jag ta mig hem till Sverige pga det! Ha en trevlig lördag i solen, för det ska jag ha!

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: Fatma

Grattis! :D

2008-07-05 @ 15:35:20
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Mariama

Grattis!:D

2008-07-05 @ 16:01:09
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: Emille

Grattis då :)

2008-07-05 @ 22:11:08
URL: http://emille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0