Jag fyller år om drygt 45 minuter :)

Sitter här med mina två kusiner, Robin 15 år och Dennis 13 år. Dennis sitter och sågar min musik, medan Robin är utan åsikt på det ämnet (det betyder att han antingen gillar det men skäms för det, eller så gillar han inte det och försöker att inte såra mig, haha). Iallafall, gästerna gick ganska tidigt. Det började med att en något överförfriskad pappa till våra kusiner fick i sig liite mycket alkohol, så de gav sig hem efter att typ ha bråkat. Men det ordnar sig, han måste bara lägga lite band på sig, hehe. Anyway, så fick jag pengar i present, vilket kommer bli väldigt användbart i Paris :). Min tårta var supergod, och bilder från dagen kommer så fort jag orkar lägga in dem :). Kusinerna var jättesöta, även de två som precis äntrat trotsåldern! Nu ska jag vara lite social med mina två sööööta kusiner som sitter brevid och läser vad jag skriver. Kommer ni ihåg? Det är ju min uppgift att underhålla dem ;). Ha en trevlig lördagskväll, puss.

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0