Ont i örat :(

Usch, vet inte vad som är fel på mitt öra. Det dunkar och gör riktigt ont i det. När jag lägger mig ner blir det bara värre :/. Vet inte vad det kan va men hoppas på att det inte är någon slags öroninflammation, eftersom jag ska flyga på torsdag. Och inte bara en flygresa, utan två. Detta får mig osökt att glida in på ämnet miljö. Jag ville ta tåget till Paris, men det tilläts jag inte av pappa. Så då blev jag tvingad till en flygresa och bröt mitt löfte till mig själv (inga fler korta resor om det inte är nödfall någonsin igen). Ännu värre blev det när mamma, av ren snålhet, såg att hon sparade 500 kronor på att låta mig först flyga till Schweiz och sedan därifrån till Paris. Usch, vad jag mår dåligt av det :(. Om ett år, när jag är arton, kan ingen tvinga mig till att välja tåg/buss (på naturgas) framför flyg igen. Dååå, ska jag nog leva upp till mitt löfte.

Ska försöka sova nu, läsandet gick inget vidare pga örat..
Natti

Kommentarer
Postat av: melinda

vad härligt med frankrike, ska du dit på semester eller vad ska du göra? :D

2008-07-08 @ 09:53:09
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0