På väg till sömmerskan!

Fasen också. Jag har sovit bort en hel soldag :|. Kunde verkligen inte vakna imorse.. Får se om jag åker vidare till stranden efter att jag varit och lämnat av klänningen. Men jag tror att jag nöjer mig med våra sköna solstolar i trädgården, annars kommer jag bara slösa en massa pengar på mat och annat, vilket inte passar så bra nu :)

Hihi vem fyller år om 3 dagar? jagjagjag :)

Wish me luck hos den säkert ryska stränga sömmerskan! Ska ge mig av till bussen nu. Herregud, måste åka runt halva Malmö bara för att komma till ett ställe som hade tagit 15 minuter att komma med med cykel och kanske 5 minuter med bil. Bara för att jag vägrar ta en viss buss där man alltid känner sig så jäkla utsatt. Nej, det är helt fel att man ska behöva anpassa sig på det viset, men det är Malmö 2008. Så jag är väl där om en timme eller så.. Anyway, pusshej och ha en trevlig dag i värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0