Packar för fullt

Hejsan mina kära läsare :). Klockan är just nu 00.07 och jag har inte packat färdigt ännu :P. Först var jag i stan hela dagen och sprang omkring som en yr höna (eller hyr öna, höhöh 'internal' joke), sedan var vi på fredriksdalsteatern hela kvällen så jag har helt enkelt inte haft tid att göra det tidigare.. Sucks for me eftersom jag ska upp halvnio imorgon. Menmen, ville bara titta in här i bloggen eftersom jag inte vet om jag hinner imorgon innan jag åker till flygplatsen. Men det gör jag nog! Jag hoppas på att pappas internet har fixat sig så att jag kan blogga från frankrike med :). 



Haha, jääkligt skön bild från idag: Jag och Bella



Och en från fredriksdalsteatern, där jag var med hela familjen:



Tillbaks till packningen nu. Ni får ha en jääätttetrevlig sommar vart ni än befinner er! Pusss
Angeliqua 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0