Singstardag

Höhö med tanke på vädret är det med lättnad som jag beger mig hem till min morbror för att ha en singstar-innedag. Ska bli så trevligt så, även fast jag har res-stressen i bakhuvudet hela tiden. Eller inte res-stress, är van vid flygplatser vid det här laget, men packstress. Har inte ens köpt allt som jag ska packa och när ska jag egentligen kunna göra det? Har tid onsdag förmiddag, så det får bli då. Och sen måste jag tvätta en massa. Ska vara borta en hel månad så det känns som att hela garderoben måste med. Uschuschusch. Börjar så fort jag kommer hem ikväll.. Idag ska jag iallafall till min morbror i Arlöv! Ni får ha en trevlig tisdag :)

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: melinda

åååh vad härligt! i vilken stad bor han?



jag är gravid i 36e veckan, och man är gravid mellan 38 och 42 veckor....men man säger att en graviditet är 40 veckor. Så de är inte långt kvar nu! spännande :D

2008-07-08 @ 15:54:48
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Packa lugnt nu å ingen stress!



(sv: men carola e väl inte så dum ändå? ;)

2008-07-08 @ 18:57:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0