Tisdag

Har spenderat dagen hos min morbror tillsammans med mina tre kusiner. Vi har spelat TV-spel, höhöh. Började med Buzzz, där jag klassade ut samtliga andra deltagare. Tills vi spelade Buzz Music eller vad det heter. Det var bara en massa åttiotal/tidigt nittiotal-låtar. Inte passande hos nittiotalister kan jag säga.. Sedan så spelade vi typ Singstar till åttatiden, och sen åkte jag hem. Har tvättat alla kläder nu ikväll, och sen imorgon ska jag bara slänga ner dem i resväskan. Appropå det, så finns det inte en chans att allt får plats i min lilla resväska. Ska vara borta i en månad, och med kläder+skor+min lilla necessär+min stora necessär+Samarinen & det svenska kaffet till pappa känns inte längre min resväska praktiskt liten. Behöver en annan, fast är lite sent ute nu. Lånar min systers, om det är okej med henne. (Det måste det egentligen helt enkelt vara).

Morbror (Oscar), Dennis och André, fullständigt inne i Singstar


Jag och André.  Är medveten om hur
hemsk min hållning är här, men klämmer ju i från tårna ;).
Kan nämna att jag snodde min morbrors förstaplats på
Lisa Nilssons "Himlen runt hörnet". En ganska bra
prestation för en som aldrig kunnat sjunga.

 
Godnatt människor :)                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0