Tjenahejsan

Hej people  :). Yikes, vad läsarantalet har sjunkit sedan jag kom hit! Lovar iallafall att börja uppdatera som vanligt så fort jag kommer hem! Iallafall, igår var vi och hälsade på min faster. Stackaren har fått en cysta (helt ofarlig dock) i livmodern så hon har jäääätttteont och ska opereras inom en snar framtid. Hon är typ min favoritfaster, eller en av mina två favoritfastrar kan man väl säga. Vi delar namn (nästan): hon heter Angelique och jag heter Angeliqua. Är döpt efter henne, men mamma ville väl försvenska namnet litegrann, så dem döpte mig till Angelica stavat med -qua.

Anyway! Haha, vet ni vad jag ska göra idag? Jag ska gå på någon sorts magishow inne i Paris, precis brevid min favoritrestaurang (den som jag berättade förut). Ska ni till Paris så måste ni förresten dit, den ligger på ett litet gömt torg mitt i Maraiskvarteren. Det har verkat rent omöjligt att hitta tillbaks dit men igår gjorde vi äntligen det, med fyllda magar dock, så vi åt inte. Istället gick vi och satte oss på ett café brevid och tog en kaffe. Det är inne på det caféet som trollerishowen är idag. Hihi, faktiskt kul att göra sådana saker som man aldrig tidigare tänkt på att göra. Förresten så ligger ju stället inbäddat i en så otroligt mysig atmosfär att man blir glad bara av att befinna sig där. Iallafall så ska det här nog bli en väldigt lyckad dag, även fast jag sovit liite för länge och slösat bort en perfectly good shoppingdag. Menmen, tror jag väntar med shoppingen tills bästis nummer ett kommer hit :).

Dags att sluta, ha en jättebra dag :)! Bissous ;)

Kommentarer
Postat av: Ini

Vi maste ga dit :D

2008-07-17 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0