Tjosanhoppsan i värmen :)

Hejsan människor! Känner att jag fått bloggabstinens. Vill bara sitta här och skriva en massa inlägg om allt som hänt, både när det gäller relationer, hemlängtan och allt kul jag gjort. Men jag har inte tid, vi ska in till Paris om en halvtimme. Montmartre och en liten snabb tour runt Moulin Rouge (vi ska ha kläder på oss från topp till tå, så inga missförstånd sker på den mest kända gatan för prostituerade i världen) står på schemat idag. När jag kommer hem så ska jag absolut ta upp bloggandet på heltid igen. Grejen är att jag tycker det är så himla avslappnande att sitta här och skriva blogg. För ingenting kan ju störa mig, allt jag tänker på är vad jag skriver. Jag bloggar inte för att andra ska läsa vad jag skriver, för hur intresssanta inlägg skriver jag egentligen? Inte så värst nej.. Samtidigt är det ju kul att få feedback och veta att folk följer ens blogg, för det gör dem ju av en anledning. Men jaja, min 'bloggterapi' får jag få när jag är hemma. Får väl hitta något annat sätt att slappna av på ;).

Och vad pågår med facebook? Nu när man väl har tid att sitta här vid datan ett slag så fungerar det inte? Piss också..

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0