Torsdag

Nu är mina två kusiner här; Robin 15 år och Dennis 13 år. De ska bo här tills på söndag. Så himla.. mhm kan inte säga något dåligt, får dåligt samvete då. Mamma bara: men Angeliqua, de klarar sig själva. Jojo visst. Jag fick leka tjugo frågor med de för att hitta något som de hade lust att göra. Typ:
A: Vill ni gå på bio?
R & D: Nej.
A: Vill ni äta?
R & D: Nej.
A: Vill ni se på tv då?
R & D: Naee..
A (med växande irritation): Har ni några egna förslag på vad ni vill göra?
R & D: Nej..
A: Fine då, ska ni låna min dator?
R & D: Jaaa!

Skitungar :P. Men har fått tillbaks den nu, de gjorde inte ens någonting, bara satt och tittade runt på olika meningslösa sidor. Haha, men gulliga ändå.. Nu sitter de och kollar på Beck i min styvbrors rum (han är ju inte här, är bara här varannan helg. Tänkte ta mig ut tidigt imorgon och åka till stranden, eftersom jag måste vara hemma redan innan halvfyra. Ska vara i stan för att träffa mamma och brudtärnorna vid halvfem, och sen efteråt så åker jag direkt till Bella för 4th of July-firandet.

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0