Torsdag

Hejsan readers :). Usch, kom på imorse att jag bara fick ha 20 kg bagage med mig. Jag vet att jag borde ha tänkt på det förut, men jag har typ varit alldeles tankspridd. Men hur fasen packar man för 1 månad om man bara får packa 20 kg? Nu har jag fem kilos handbagage, fick ta mina böcker+pappas kaffe och samarin i mitt handbagage. Fatta så ont jag kommer ha i axeln. Sitter och tänker över hur jag ska göra. Man får nämligen ha "one piece fo handluggage (max. weight 8 kg)" och en "ladies handbag" (haha mhm dem kallar det så på hemsidan). Så ska jag ha 1 väska till med kaffet, extraböckerna och Samarinen? Vad ska jag göööra.. Jag menar, orkar jag gå omkring med 3 väskor? Nej, det gör jag inte så det får bli såhär. Nu har jag bara ett problem. Min väska väger 19.4 kg. Om jag shoppar i Paris, var ska då dem sakerna läggas på hemvägen? Dagens i-landsproblem eller vad? Pappa får betala för extrabagaget i sådana fall. Nu ska jag fort som satan fixa musiken på mobilen, och sen är det dags att åka! Kommer sakna att blogga :(. Hopppppas pappas internet fixat sig så jag kan blogga från Paris! :). Ni får ha en uuunderbar fortsatt sommar oavsett var i världen ni befinner er! Jag kommer ha det underbart in the city of lights :)

Pusss, ha det så bra!
Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0