En lördagseftermiddag/kväll med mamma :)

Hejsan läsare :). Vaknade ju som ni kan läsa nedan väldigt sent, men var ändå i stan vid fem. Jag och mamma gick i ett Malmö som blivit invaderat av fransmän (i like), haha. Det är en slags internationell matutställning/marknad i centrala Malmö just nu, och det mest talade språket är nog franska. Så himla mysigt :). Iallafall så gick vi runt i vår fina stad till halvsju ungefär, då vi gick och åt på Gränden, sååå gott :). Efteråt gick vi proppmätta därifrån och tog en promenad runt kungsparken/slottsparken/stranden och så tillbaks. Snacka om att gå av en massa kilon, höhöh. Sedan gick vi mot cyklarna (vi cyklade, känn på den du) vid storgatan, men stannade på Wayne's Coffee och tog en kaffe. Och sedan var dagen slut!

Bilder från idag (mobilkvalité):

1.2.3.4.
5.  6.
1. Jag tvingar mig på mamma med kameran
2. Jag tvingar mig på mamma med kameran 2
3. Jag tvingar mig på Karl den tionde med kameran
4. Mamma i sin fina röda regnjacka på Gränden
5. En gul ankunge bland bruna vanliga i kungsparken, så himla sött
6. Fika innan hemcykling

Kommentarer
Postat av: Mariama

haft en bra dag?:)

2008-06-28 @ 23:43:49
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tack! Jag flyttar förressten till Malmö i höst, hört att det e en fin stad! Ha de bra!

2008-06-29 @ 15:03:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0