Filmsöndag tror jag :)

Hejsan bloggen :). Sitter här och funderar på om jag ska masa mig ut för att göra någonting. Bio möjligen? Men jag tror jag skippar det, plånboken skulle inte gilla det.. Kom precis på att jag måste lägga 350 kronor på en viss bridal shower den här månaden. Ahh, det svider alltså :P. Speciellt med en antågande parisresa runt hörnet. Men det får gå. Hoppas att släkten bjuder till på mitt 17årskalas på lördag! Moahahah. Nej, jag skojaar. Jag är ingen pengagalen människa, livet blir bara lite roligare med några extra hundralappar, höhöh.

Ska se på lite filmer och så idag tror jag :). Borde släpa med mig Robban till IKEA så att jag kan få min soffa nån gång, men han verkar inte vara på humör. Får göra det i veckan istället.

Och en sista sak. Nu har det varit regn ute fyra dagar i rad, och jag funderar helt seriöst på att strejka: Vägra gå ut tills vädret blir bättre. Jag menar, jag begär inte 27 grader. Lite solsken skulle räcka för att make my day :)

Ha en trevlig söndag iallafall, även om den spenderas inomhus eller ute i regnet! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0