Vart är världen på väg? LÄS DET HÄR (fjortisvarning)

Har precis haft ett snack med Emma som befinner sig i Schweiz, där hon förresten bodde tills hon var tio. Snacka om wild life där nu. Det är då två av hennes "exvänner" som spårat ut litegrann.. I'll tell you all about it eftersom dem inte bor här, och jag inte kan sova och klockan är 03.28 en torsdag natt och jag är uttråkad..

Först så är det då en tjej som varit i Spanien på semester. Hon har tydligen värsta ryktet, och är väl i stort sett stämplad som 'hora' i deras lilla stad. Stackaren (vet inte vad jag annars ska kalla henne för) hade sex med en, vad Emma kallar, 'sleezy hotel employee' at a 'dodgy hostel in spain'. Nu är hon gravid med den hotellanställdes barn. Hon ska behålla det, men kan inte komma i kontakt med killen/mannen, eller whatever he is.. Tjejens föräldrar sitter även i fängelse, vet dock inte vad de gjort. Alltså, stackars tjej. Vill inte ens sätta mig in i hennes situation.

Okej, nummer två. En tjej som Emma var bästa kompis med, vi kallar henne för J, när de var väldigt små har spårat ut totalt. Dricker alldeles för mycket, gör saker med folk som hon inte ska göra saker med, och har börjat stjäla väldigt ofta och mycket. Det var då en tjejs plånbok med 200 euros i som blev stulen, ingen visste såklart vem det var men alla missänkte J. Då går J till deras lärare i skolan och säger att det är två tjejer som stulit pengarna. De här tjejerna är J:s bästa vänner. I slutändan visar det sig ändå vara J som stulit pengarna. Oh, the dramzzzz..

Gud, vad jag är omoralisk som sitter här och skvallrar för er om människor som jag inte ens känner och aldrig ens träffat. Fast jag tror att man kanske behöver sådant ibland. Bara för att inse att ens liv är ganska okej ändå. Dock så känner jag verkligen med de här tjejerna. De behöver ju hjälp.. En fråga bara? Är det bara jag som känner att sådant här aldrig händer i Sverige? Why is that? Wellwell, det är ju bra. Men jag önskar de här tjejerna best of luck, samtidigt som jag ber om att aldrig behöva träffa dem. God, I'm awful ;D.

Nu ska jag försöka sova, klockan är 03:40, och det är förfan inte bra att jag är uppe så här dags utan att ens ha festat.. Nu börjar det bli ljust ute också, och fåglarna kvittrar. Inte för att vara negativ, men det stör mig sjukt mycket att höra dem när jag ska sova. Ahh, det låter ju så sjukt högt också så här dags. Man skulle aldrig lagt märke till det på dagen.
Jaja, I'm off to bed!

Natti
Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0