Hemsk natt :(

Usch, mådde jättedåligt inatt, hade kramper i magen och mådde illa. Somnade inte förrän efter fem på morgonen.. Sov till halvtre(!) idag. När jag vaknade mådde jag dock mycket bättre och har fått i mig både kaffe och mat. Ska in till stan med mamma, känner verkligen för att få lite frisk luft och inte bara sitta här inne. Jag brukar trots allt må bättre om jag bara bestämmer mig för det mentalt :P. (Hypokondriker kanske? Haha, nej)

Ska iallafall in med mamma till stan och titta lite. Det är ju en "internationell matutställning" eller whatever she called it i Malmö nu. Gick igenom den i torsdags, men tittade aldrig riktigt. Sedan så får jag se vad som händer ikväll, stannar antagligen hemma och tar det lugnt efter den här sömnlösa natten. Hoppas ni får en trevlig lördag! Puss!

Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0