Ikväll hejar vi på Frankrike!

Usch, ikväll gäller det för frankrike. När det gäller mästerskap så har jag alltid hejat på Sverige tills de åkt ut., efteråt har Frankrike alltid fått min uppmärksamhet. Fast nu kanske de inte ens klarar gruppspelet. Wtf, vad hände..? Jag säger bara sätt Henry på bänken så han lär sig att inte ta sin plats i startelvan förgiven, och kämpar bättre i kommande matcher  (dvs om det blir några). Tror egentligen inte att fransmännen ska ha några problem mot Italien. Jag menar, även om de förlorade sista matchen med 4-1 var det mycket som var bra. De kunde bara inte få in bollen.. Italien däremot har verkligen, ursäkta uttrycket, sugit hela mästerskapet. Det borde gå bra.. Hoppas jag ;), men heja frankrike :), de förtjänar en vinst mot Italien efter VM 2006.



                                                


Förlåt för fotbollssnacket, men är det EM så är det. Nu ska jag köra dammsugaren lite snabbt. Ha en bra kväll!

Halvtid.
Detta är inte sant, inte sant. Först blir Ribery, den absolut duktigaste i franska landslaget just nu, skadad. Några minuter senare blir en fransk spelare utvisad, och i samma situation blir det straff, i vilken Italien gör mål. Neej, nej, neej. Frankrike spelade bättre en stor del av första, vi får se hur det går nu i andra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0