Inlägg nummer 70

Hejsan människor! Vill ni veta en sak? Jag har börjat avguda omelett. Jag kan inte förstå det här? Jag haaatar omelett, gillar ju verkligen inte det..? Trodde jag. Nu har jag blivit hooked på något som jag tidigare tyckte såg äckligt äggigt och fettigt ut, hur konstigt är inte det? Det är mammas fel! Hon kan göra underverk med de äckligaste sakerna. Hon gjorde en omelett med lök, potatis och något annat i. Jättegott! Får väl vänja mig vid tanken att jag tycker om det. Enligt inside sources (mina föräldrar) var omelett det enda jag åt i fyra-femårsåldern. Konstigt hur ens smak förändras..

Det här var mitt sjuttionde inlägg såg jag nu. Synd att det skulle vara om ett sådant meningslöst ämne.. Haha, skriver om min dag senare iallafall! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0