Kär i en ängel

You've already guessed it. Jag älskar Håkan Hellström, stämpla mig inte :). Han är så skön, så söt och så duktig. Men don't worry, tänker aldrig göra min blogg till någon liten fansite för någon artist, även fast artisten ifråga är alldeles jättebra. Aldrig :)
 
Men.. En snabb fråga. Vem trodde att Kär i en ängel skulle bli andra singeln att släppas från Håkans nya album? Tycker om den jättemycket, fast om jag skulle välja en andra singel skulle det nog inte vara den faktiskt. Well, I love it anyway :D Nu är första allsången slut, och jag tyckte det var astråkigt. Sorry, men vad fasen? När Arja Saimonna kom upp på scen gick jag på toaletten, haha.. Håkan gjorde kvällen, som väntat :D. Jaja, ni ser mig framför tvn nästa tisdag ändå ;), haha.

I'm off för att se Big Shots, bloggar om min dag senare.

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: Katarina

He's king! =)

2008-06-24 @ 21:44:47
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0