Lördag

Jag är sjuuk. Jag kan inte förstå hur man kan ha en sådan otur? Precis i början av sommaren så lyckas jag bli sjuk, och jag menar allvar, har inte sett någon annan som varit förkyld nu. Jag har säkert fått något konstigt exotiskt virus, hahah. Men har förutom en hemsk huvudvärk mått relativt bra idag :). Igår eftermiddag mådde jag skit, och låg inbäddad i sängen och såg på lost. Så mysigt så :). På kvällen åkte jag till Insan i Oxie, och vi har ju alltid kul, så det gjorde mig gott. Idag skulle vi egentligen åka till Folkets Park och titta på matchen, men ja, vi låg däckade hemma med något som liknade en hemsk baksmälla. Det var det ju dock inte, eftersom allt vi gjort kvällen innan var att kolla på fotboll (händelserikt, I know). Men som sagt  hemsk huvudvärk, och extremt känsliga för dagsljus var vi båda två:P. Så vi stannade inne och såg matchen, som jag inte känner för att prata om överhuvudtaget. Fan vad orättvist. 91:A MINUTEN?

En sak till: Rest in Peace åt det franska landslaget. Shit, vad hände? 4-1, reality check kanske? Henry, snälla du stig åt sidan nu.

Sitter och tänker över midsommar nästa vecka. Ifall mamma betalar så åker jag förmodligen till Halmstad för att hälsa på Josse, min kära barndomskompis goes nutidskompis :). Ska bli jättekul att träffa henne, och åker jag inte dit så kommer hon förmodligen hit. Jies, men nu ska jag sova och get well :)

Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0