Måndag

Hejhej :). Igårkväll kom Emma hem från Schweiz för ett snabbt stopp i Malmö innan hon imorgon reser vidare till Finland. Så dagen har spenderats hemma hos henne :). Har fått höra på en m a s s a skvaller, både om andra och om henne själv, haha. Bella kom iallafall också dit och så satt vi och pratade om allt och inget i sådär 4 timmar, haha alltid samma sak: tre munnar som går i ett och försöker överrösta varandra. Mycket trevligt :). Och Emma tog med sig choklad till mig från Schweiz! I LOVE HER! Åhh den är jättegod! En påse med en blandning av olika chokladsorter i. Har typ redan ätit halva, vilket kanske inte är så jättebra för Beach 08 (that is om det blir någon överhuvudtaget). Men taaack Emma! Och ha det så jättekul nu resten av sommaren! Helt sorgligt alltså. Kommer inte se henne igen förrän skolan börjar den 18:e augusti. Fast det är juiförsej bra att jag kan associera det datumet med lite positiva saker också, antar jag.

Nu fyller jag år om 6 dagar, åker till Paris om 10 dagar och träffar Ines där om 21 dagar! Och gud vad jag saknar henne då! Jag hatar att vara den som blir lämnad kvar i Sverige när alla andra åker utomlands, det brukar vara jag som åker och lämnar alla andra i kalla och gråa Sverige! Piss-skit-bajs-helvete :(

Hihihi nej, jag är inte fuuulllt allvarlig. Visst, det är inte kul när ens bästa vänner inte är här, men så deppig är jag inte. Snart åker ju jag till vääärldens underbaraste stad, och innan dess är det min födelsedag! Och på onsdag ska det bli fint väder, så då blir det stranden! Är dock lite stressad inför den tionde. Måste boka tid hos både läkaren och frisören tills innan jag åker. Hatar när jag kommer på saker i sista minuten..

Nu ska jag se Sex and the City, och sen ska jag faktiskt försöka sova.. Puss på er! (Och ha det så trevligt alla lyckostar som befinner sig utanför det här landets gränser)

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0